środa, 2 marca 2011

Flower power

Zbieram się w sobie, żeby nie narzekać na dzisiejszy dzień. Nie będę komentować jego okropieństw. Nie pokażę Wam siebie, bo wyglądam jak zombi. I czuję się zupełnie niewiosennie. Przez cały dzień nie widziałam słońca.
Hmm... Coś mówiłam o nienarzekaniu. Dzisiaj w mojej głowie jest ciągłe nie nie nie.
Mój partner życiowy (:p) podnosi mnie na duchu, łaskocze po brzuchu, przynosi brokuły i sprawia, że mi lepiej. Dobrze mieć takiego poprawiacza :)
Robię sobie dobrze, pstrykając fotki i  udając, że mi wychodzi :)
Dzisiaj kilka moich kwiatkowych rzeczy. Tunika z sh, spódniczka z New Yorkera (który nawiasem bardzo lubię) i okulary zamówione na allegro, które szły do mnie 18 dni.



 

Spódniczka z ostatniego zdjęcia ma ołówkowy fason. Nie potrafię jej jakoś z niczym połączyć, żeby nie było banalnie. Macie jakieś pomysły? Z góry dzięki za pomoc :)

I jeszcze mi po głowie chodzi torebka w kwiaty. Jestem niepoprawna xD

10 komentarzy:

  1. a ja właśnie mam zamiar mego partnera zostawić właśnie za to że tego nie robi. Chyba mamy obie zły humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kwiatowe wzory!
    Spódnice możesz zestawić ze zwykłym t shirtem, albo poszaleć z kolorami czy innym wzorem.
    A złe dni mają to do siebie, że się kończą a po nich są dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja na pocieszenie powiem że warto było czekać 18 dni na takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne okulary :) Co do reszty - niestety nic nie widać i trudno ocenić ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. no swietny jest i swietne masz okulary:)
    a jaka bys chciała torebeczke w kwiatki?
    bo mam na zbyciu jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do zabawy. Klepnęłam Cię na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, masz rację, szkoda tylko, że to tak naprawdę jedno wielkie oszustwo...
    Śliczne okulary!

    OdpowiedzUsuń
  8. gernialne okulary! też muszę jakieś zakupić na nadchodzące lato :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kwiaty! super okulary:)
    zapraszam do mnie:)

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń