środa, 23 marca 2011

Dzień z życia Aleksandry

Dzisiaj pokażę Wam miszmasz fotek z mojego dnia. Akurat jakoś tak się działo, że popadałam ze skrajności w skrajność. Najpierw ogarnęła mnie głupawka i niekontrolowany śmiech na laboratorium - stąd zdjęcia w fartuchu. Później się załamałam, bo moje wyniki były baaardzo daleko od oczekiwanych. A znów za chwilę wzięłam się w garść i przy pomocy przyjaciół udało mi się nadgonić i ostatecznie załapałam się w przedział dopuszczalnego błędu. Nie obyło się oczywiście bez pogróżek z mojej strony o zakończeniu przyjaźni, jeśli mi nie pomogą xD

I tak cały dzień dzisiaj. Miało być pięknie i słonecznie. Planowałam znowu rozebranie się i przybieranie zamyślonych min. No ale nie wyszło ;p Wiało tak, ze mało co mi głowy nie urwało. Zestawu zatem dzisiaj nie będzie. Za to taki mały zlepek tych zwyżkowych momentów mojego nastroju :)


Retro klimaty :P Laboratorium, w którym pracujemy jest wyjątkowo w stylu retro, więc i ja się musiałam dopasować.


Teraz zagadka! Jaka jest różnica między oboma zdjęciami? Proszę, zgadnijcie ;p Byłam bardzo niepocieszona, gdy mój chłopak powiedział, że tu praktycznie nie ma żadnej zmiany. A jest. I to jak wyraźna! Napiszcie w komentarzach, czy widzicie :)


Odnośnie mego faceta, dziś znów Wam go pokażę. Nawet mnie zaskoczył, że nabrał ochoty na kamizelkę.


Zestawienie z Simpsonem bardzo mi się podoba.
A na koniec wygłupy z lodziarni Gelato. Zamiast na spacerze, wylądowaliśmy tam. Lody były jak zwykle pyszne.


Paweł wygląda, jakby chciał mnie pacnąć tym lodem. Chyba powiedziałam coś głupiego :P
Zapomniałam! Jeszcze moje nowości. Jestem nimi zachwycona. 




A teraz szklaneczka wermuta na dopełnienie dnia. Coś mi dzisiaj za dobrze.

20 komentarzy:

  1. torebka jest cudna ;)

    a co do zdjęcia to widzę kolor roztworu, chociaż może to być wynik przeróbki ;)
    I górny lewy róg ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie;D mam jeszcze kilka rzeczy po niej, są świetne :):):)
    studiujesz chemię, czy co?;D
    torba świetna - czyżby atmosphere?;D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biotechnologię. Nie, nie atmosphere. Polskie wydanie o połowę tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też się przyczajam na tę torbę, ale chwilowo muszę sobie odpuścić... ;( Zazdroszczę ciekawych zajęć na uczelni - ja albo tłumaczę teksty/robię ćwiczenia z gramatyki, albo wyliczam limesy... brrr... (studiuję 2 kierunki), więc nic ciekawego. Dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia. Już jest dużo lepiej (ale chwilowy wstręt do jedzenia pozostał), więc nowa stylizacja na dniach ;) Pozdrawiam i dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne sympatyczne zdjęcia :)))
    Torba super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka jest fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nie potrafię się niczego dopatrzeć na tych zdjęciach, chyba jestem ślepa x)
    śliczna chustka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torebka :)
    Różnica jest mocno widoczna.
    Górny lewy róg :)
    Dziękuję za miły komentarz!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rożnica to taka że inne kolory są na tych zdjęciach i inna mina.. :) Zgadłam ?
    Fajny blog :))

    OdpowiedzUsuń
  10. koszulka Twojego chłopaka jest przezajebista!:) i przepraszam za brzydkie słowo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z zagadką poradziła sobie Famfaramfam :) Górny lewy róg to wypadek przy pracy (rękaw fartucha koleżanki). A chodziło mi właśnie o zmianę koloru roztworu z granatowego na jasnoniebieski. Dobra, wiem, tylko mnie kręcą takie rzeczy z dymiącym kwasem ;p Ale dziękuję Wam za aktywne poszukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. laboratorium;D ja studiuję biologię, więc takie zdjęcia są mi znajome;)
    pozdrawiam i zapraszm ponownie! wkrótce konkurs:) i taka sówka jak miałam na palcu będzie do wygrania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Twój chłopak się świetnie ubiera! I torba prześliczna:D

    OdpowiedzUsuń
  14. torebeczka świetna. Tak. kocham floral ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. `fajny blog, zapraszam do mnie. ;>
    jak chcesz dodaj mnie obserwatorów, odwdzięczę się ;**
    a tak przy okazjii zapraszam na moje allegro
    pozdrawiam, poppy xoxo
    OFFICIAL BLOG POPPY

    OdpowiedzUsuń