czwartek, 17 lutego 2011

Powrót grochów

Kropki i kropeczki znów są z nami. Pamiętam doskonale, jak zalała nas grochowa fala kilka lat temu. Jak dumnie nosiła je Magda M. (ubóstwiałam ten serial ;p). A jej wzorem tysiące kobiet na ulicach. Granatowa sukienka w białe groszki wisi w szafie i czeka na ponowne założenie. Dziś tylko apaszka. Na czerwono, tak dla ożywienia. A Wy lubicie groszki? Podobają Wam się na ubraniach i dodatkach?


Buty, jak widać, lekko wysłużone, jednak bardzo wygodne i ciągle bardzo mi się podobają.

Tutaj w pełnej krasie, od stop do głów. Z małym żartem od mojego chłopaka w postaci nauszników :) Taki making off :D

Wczoraj byłam w aqua parku i świetnie się bawiłam. Jednak zrobiły mi się na twarzy czerwone, piekące plamy od chloru. Znacie może jakieś domowe sposoby, by się tego pozbyć? Albo dobry krem do podrażnionej cery?

20 komentarzy:

  1. też bym sobie pojechała do aqua parku! genialnie wyglądasz z całego zestawu najlepsze są nauszniki! Zapraszam do mnie http://xxstreetfashionxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. o jej.. Magda M !:D ale mi przypomnialas.. !:D uwielbialam ja i ten serial :D
    i podobaja mnie sie Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie groszki są fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, grochy są cudowne tak jak i seril Magda M :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te buty!!!! Groszki są super, szczególnie na sukienkach i spódnicach. A co do tych plam od chloru, to polecam maść nagietkową - kosztuje naprawdę niewiele, a działa cuda! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym sezonie wiosna/lato najmodniejsze są pasy połączone z pasami. Im więcej pasiaków na sobie tym lepiej :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. you look great :)))

    http://minnja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem grochy sa cudowne i bardzo je lubie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham groszki! To nic, że szał na nie minął... Dalej będę je z dumą nosić:D
    Śliczna chustka!

    OdpowiedzUsuń
  10. AMAZING LOOK!!! LOVE IT! FOLLOW YOU!
    PLEASE check and follow if you want...every day new posts!!!

    http://yourfashioncafe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja za groszkami nie przepadam, z resztą ze wzajemnością, bo kiepsko w nich wyglądam ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne buty!! pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Również oglądałam "Magdę M." ^^ A groszki posiadam tylko na granatowej koszuli, ale może jeszcze się w jakieś zaopatrzę. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie groszki są trudne do noszenia.
    a torba moja serio z lumpa, nowiutka na dodatek i za 29zł.
    ostatnio dorwałam też bluzkę w grochy z 7zł i dzisiaj post z nią pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło słyszeć:)
    I zgadza sie - uwielbiam zakupy w sh:P
    I cieszą mnie bardziej niż jak kupie sobie cos nowego w zwykłym sklepie:)
    Bo nie dosc ze mozna wygrzebac naprawde fajne, oryginalne rzeczy to jeszcze za tak marne pieniądze:)
    Ciekawy blog:), będe zaglądać:)
    Pozdrawiam.
    Paulina.

    www.love-is-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. great shoes!! I love that scarf too:) you look really pretty!
    By the way We're hosting a Giveaway on our blog!:)Come and take a look!
    CLICK HERE.

    Love
    fashionfabrice.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię groszki :)
    Cudne buty! Apaszkę bym chętnie przygarnęła ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znów optuję za nowym postem! Umieram z ciekawości, co nam teraz zaprezentujesz! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń