poniedziałek, 21 lutego 2011

Jeans total look

Miałam wielki problem, żeby zrobić te zdjęcia. Aparat odmawia posłuszeństwa i ciągle się wyłącza mimo nowych baterii. Nie ma to jednak jak stare sposoby z kładzeniem baterii na kaloryferze, żeby się podgrzały ;p

Dziękuję, Lady Flower, za doping i namawianie do wpisów. Gdyby nie Ty, to pewnie bym się nie zebrała. Mam okropny młyn na uczelni. W sumie było to do przewidzenia, jednak powrót do nauki jest dla mnie zawsze dużym szokiem. Z resztą, jak chyba dla każdego :)

Mój jeans total look. Taki może trochę kowbojski przez pasek. Ale właśnie w takiej formie lubię tą koszulę najbardziej. Wygrzebałam ją w lumpeksie, taka była niechciana, przeceniona ;p

I wielkie buziaki dla mojego faceta, który ciągle towarzyszy mi w tworzeniu bloga no i oczywiście jest nadwornym fotografem.

A Wy lubicie jeans w innej postaci niż spodnie? I co myślicie o total look? (nie tylko jeans)






Wstałam dzisiaj o 5.30. I to niestety widać na zdjęciach. Jestem okropnie zmęczona.

13 komentarzy:

  1. Może wypunktuję to, co chcę powiedzieć:

    1) Jestem zaszczycona, że tak wysoko cenisz moje wsparcie - sama zaczynam przygodę z blogowaniem, więc zdaję sobie sprawę jak ciężko jest się przełamać i nie zniechęcać. W dalszym ciągu będę namawiała Cię do kolejnych wpisów i prezentowania kolejnych stylizacji.
    2)Wisior serce, który Tobie udało się wyszukać, tylko, że w innym odcieniu, ujął mnie własnie tym, że jest stylizowany na stare złoto, na retro. Nie chciałabym nosić biżuterii wpisującej się w ramy raperskich teledysków z USA :)
    3) Osobiście nie jestem się w stanie przekonać do jeans total look, ale Tobie się to ładnie udało. Myślę, że jest to zasługo trafnego doboru odcieni...
    3) KOCHAM TEN PIERŚCIONEK!!!!!!!!!!! Gdzie go kupiłaś?

    Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych inspirujących notek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog jest fajnym miejscem do oderwania się od codzienności... no i oczywiście do wyżycia się twórczego ;)
    Tak więc warto się czasem zmusić :)
    Osobiście nie przepadam za stylizacjami total look ale to oczywiście rzecz bardzo względna. Zależy od ciuchów, zestawienia ich...
    Biżuterię masz śliczną :))

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie lody, to deser, nie wiem czemu wszyscy mylą z lodami ;))
    jeśli chodzi o jeans to ja raczej ograniczam się tylko do spodni, chociaż od jakiegoś czasu planuję zakup jeansowej kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham te kolczyki, pierścionek i lakier! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się nie mogę doczekać, ale efektów, bo samo wprowadzanie zmian jest trochę męczące, nie lubię babrać się z klejami, farbami... Najlepszym elementem jest kupowanie dodatków, ale zanim do tego dotrę to sporo prac remontowych mnie czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. takk strasznie zmarzłam :O
    swietne kolczyki:OO!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. muffinki czy zwykłe ciasteczka? :) oj samemu to nie dość że się człowiek cieszy ze wyszło to jeszcze że pyszne ;)

    ps. co do jeansów w innej postaci to luźne koszule jak najbardziej, niestety nie znalazłam swojej wymarzonej heh ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję :D super masz pierśconek ! ja wstałam o 10, 30 :D hahah!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionek jest śliczny.
    Idealnie pasują do tego zestawy te kolczyki pawie piórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobny pasek ale jakos nie potrafie go z niczym zestawic. Teraz wysatwiony na szafie czeka az ktos go przygarnie :)

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń