niedziela, 27 lutego 2011

Czekoladowo

Bardzo lubię ciepłe brązy i beże, które dodają trochę życia mojej bladej szlacheckiej karnacji :) Dziś mam na sobie sweter kupiony w Butiku za szaloną sumę 30 zł, kolczyki w kształcie ust i chustę w panterkę z czasów panieńskich mojej mamy. Takie właśnie skarby z dna szafy to niezawodny znak, ze moda wraca do nas jak bumerang. Macie w swoich szafach rzeczy, które po latach znowu wychodzą na światło dzienne?




Baletki kupiłam na początku roku na wyprzedaży w Deichmannie. Niecierpliwie czekają wiosny.

Tutaj kolczyki z bliska. Kilka dni temu odkryłam na dworcu we Wrzeszczu sklep o jakże finezyjnej nazwie Kolczyk Shop. Asortyment mnie zachwycił. Muszę tam wrócić i na spokojnie wszystko obejrzeć.
A na koniec Audrey na ścianie mojego pokoju. Mam nadzieję, że dam radę częściej z niego wychodzić i dodawać więcej postów :)

Dziękuję za wszystkie komentarze i okazane mi zainteresowanie :)

12 komentarzy:

  1. ja często wracam do rzeczy, które leżą w szafie zapomniane ;)
    fajnie sobie tak o czymś przypomnieć i znowu to wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja szafa pęka dosłownie w szwach właśnie dlatego, że nie "neutralizuję" ubrań z poprzednich sezonów, tylko pieczołowicie wszystkie je przechowuję. A co do Twojego looku, to sugerowałabym bardziej wyrazisty pasek - szerszy i trochę "ciężkawy", w odcieniu chusty... Myślę, że ładnie by się to razem komponowało. :) Ale ogóle wrażenie jest super ;D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. chusta po mamie jest świetna-nie pomyślałabym, że ma tyle lat...moda jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zatrzymuje niektore rzeczy i faktycznie sa ponadczase. Natomiast wiekszosc puszczam gdzies w obiekt bo wydaje mi sie ze nie ma szans zeby wrocily do lask..

    http://subiektywnie1606.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie dodał mi się komentarz! co za wredne ustrojstwo ;D hah ja też ostatnio jakoś na czekoladkę uderzyłam i kupiłam komin podkolor torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukiwania w szafie mamy cieszą bardziej niż wiele innych rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna...też już niecierpliwie na nią czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest i u mnie kilka takich skarbów :)
    Bardzo ładna kolorystyka i faktycznie pasuje do Ciebie :)
    Apaszka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne balerinki:) i kolczyki też super:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek i chusta są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. :-)baleriny są świetne.
    ciekawe posty.
    Zapraszam także do siebie może Ci się spodoba.
    :-)

    OdpowiedzUsuń